Nog drie dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene Moor - WaarBenJij.nu Nog drie dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Irene Moor - WaarBenJij.nu

Nog drie dagen!

Blijf op de hoogte en volg Irene

13 December 2014 | Nederland, Nederland

Lieve mensen,

Ik zit nu in een dikke trui met een kop thee achter de computer om het eerste verhaal te schrijven. De houtkachel staat te branden, de kerstmuziek nog net niet aan. Je zou je haast niet kunnen voorstellen over een week met 30 graden in een hangmat aan een palmstrand te liggen. Het gaat toch echt gebeuren. Nog drie dagen wachten, koffer inpakken, ‘afscheid’ nemen, laatste spullen kopen en dan vertrek ik voor een half jaar naar Nicaragua! Geen slecht vooruitzicht moet ik eerlijk zeggen.

Omdat sommigen denken dat ik in Nicaragua stroopwafels ga bakken en anderen denken dat ik alleen maar vakantie ga vieren, heb ik toch maar besloten om een blog bij te gaan houden. Zo blijven degenen die het interessant vinden wat ik doe en waar ik uithang een beetje op de hoogte!

Hasta pronto!

Irene

  • 21 December 2014 - 13:07

    Jannie Nieuwenhuyzen:

    fijn dat ik het zo een beetje kan mee beleven

    lieve groeten

  • 21 December 2014 - 13:50

    Ineke Moor:

    Ha Irene, leuk om je te volgen zo! Hartelijke groeten van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Irene

Actief sinds 13 Dec. 2014
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 8520

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 10 Juni 2014

Reis door Nicaragua - Juntos Contigo

Landen bezocht: